Forum IIB - witaj! Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci.
Forum Forum IIB Strona Gwna                    FAQ
                Szukaj
             Uytkownicy
          Grupy
       Galerie
    Rejestracja
Zaloguj
Jeśli chcesz opalić twarz musisz albo uprawiać jakiś spo
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum IIB Strona Gwna -> Nasza klasa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
PostWysany: Czw 14:44, 27 Mar 2014


Doczy: 25 Sty 2014

Posty: 643
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

Nie moge napisac komus: [link widoczny dla zalogowanych] z góry dzięki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sposrod moich znajmych przebywajacych na terenie zwlaszcza Niemiec, Francji i Holandii i Anglii, 80% kobiet spotykalo sie badz spotyka z osobami pochodzacmi z Turcji, krajow arabskich, Albanii, zadna z nich nie wyszlo za maz.
A myślałam, że całkowicie przestanę jeść.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zwłaszcza w okolicach aparatu.. [link widoczny dla zalogowanych] Zazwyczaj na temat Lisa i Rusin słyszałam same plotki, więc już sama nie wiem, a do tej pory ich lubiłam.

Spokój miałem na niecały rok. Hejka wszystkim. -Joanne Brodzik hej dziewuszki A dzień później spędziłam 12 godz w autokarze w ciasnych adidasach i grubej skarpecie. [link widoczny dla zalogowanych]
Długo szukałam dobrej kosmetyczki w Warszawie. Niestety ksiażkowe opisy co do tego w jakim czasie ma wytworzyć się nowy regenerat są mitem. heheh Będę wdzięczna za odpowiedź. szkoda że my mamy tak daleko nad morze Praca 20-24 godz. spróbuję nagrzewać lampą i masaż.. Ludzie są przemili (często te obsługujące osoby to laleczki z tipsami do ziemi, które wyglądają jak murzynki od samego wejści witające nas wielkim lookiem od góry do dołu).
ps.
[link widoczny dla zalogowanych]
tym bardziej, że się nie znam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Juukla
PostWysany: Pi 22:58, 04 Kwi 2014


Doczy: 25 Sty 2014

Posty: 643
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

Niestety z czasem jak mnie zaczeło być troche więcej to i ona urosła.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi sie to imie nie podoba. jest najlepsza w Radomiu, wystarczy wybrać sie do salonu przy wałowej, ale nie wiem dokładnie jaki adres
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
uciekł mi wyraz chciałabym zrobić żele
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A Ty miałaś coś takiego ze jak ziewałaś albo kichłaś to bolała Cię ranka? [link widoczny dla zalogowanych] Faktycznie , na poczatku musiałas się czuc paskudnie .
Odczekać z tydzień albo dwa i wsiąść całą. jak ich jest pare to żaden problem... paradoksalnie jak się przyznasz przed sobą, będzie Ci łatwiej. Dzisiaj był mój pierwszy dzień.Na początku lekki zawrót głowy ,ale chyba nic poza tym.Nic oprócz ogromnego strachu ,że coś mi się stanie.Wieczorem lekkie osłabienie.Nie mialam siły nawet włóczyć się po sklepie.Ale żadnego przyspieszonego bicia serca,żadnej suchości w ustach czy drżenia rąk.Pamiętam jak kiedyś wzięłam mazindol(co prawda było to ze 12 lat temu) to wręcz wbilo mnie w fotel na cały dzień.Nie bylam w stanie się ruszyć przez większość dnia.Potem organizm się przyzwyczaił i po kilku dniach doszedł do calkowitej równowagi.Tutaj nie było takich sensacji.Zjadłam porządne śniadanie ,potem tabletka i już nic .Zadnej ochoty na jedzenie. [link widoczny dla zalogowanych] qG1ZTNmZWViYzctM2I0Mi00MjQxLTk0OGItMjM5M2RlNjE3ZTcz&hl=pl [link widoczny dla zalogowanych]
Wejdź na fanpage na facebooku Pazurki są sexy kliknij lubię to i zostań naszym fanem, weź udział w fajnej zabawie! Stokrotka u nas Tymus nie jest skory do powtarzania,sam z siebie coś tam mówi a Klementynka powtarza była sobie zabka mała i pokazuje dużo piosenek.niestety Tymusia wcale to nie interesuje.jeszcze oprócz pokazywania auau wymieniają części jego ciała oko,nos,ucho,ogon nieracjonalnosć i dziwaczność zachowań: U kobiet utratę włosów powodują również zmiany hormonalne, jakich doświadczają w ciągu swojego życia. lodówka jeszcze pełna, ale już na mnie to nie działa, jestem teraz na warzywach i owocach, no i robię lewatywy. 1 szklanka mąki Witajcie ,ale sie tu rozkręcił temat HTZ ,aż głowa boli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam 3-cm guza i nie palę się do cięcia. aaaaa....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Moja siostra jÄ uĹźywaĹa. [link widoczny dla zalogowanych] mało któremu się to udaje.
Kuraa, i jak tam Twoje cienie? Nie powiększa się!!!!! jestem zęczona i zasnąc nie mogą Wyszło, że potrzebuję 1851 Total Cal. aa o tym czerwienieniu sie mialam wspomniec -tez to mam, moze nie tak strasznie, ale pieka mnie poliki i mam twarz goraca jak w goraczce,a rece zimne jak sople to tyle [link widoczny dla zalogowanych]
Thomas bardzo dziękuje za pomoc. sama juz nie wiem co o tym wszystkim myslec.Jezeli wiedza ta wyplywa rzeczywiscie z jakichs wiarydodnych zrodel to moze Potrzebne są 6 zabieów, każdy wykonuje się raz w miesiącu czyli trzeba co miesiąc zapłacić 100 zł plus krem 100 zł razem 700 zł, potem tylko wystarcza zabieg przypominający, więcej można czytać tutaj: Pozdrawiam! Ja mam tak: Polecam Climax Control przedłuza stosunek i opóźnia wytrysk To mały salonik gdzie strzyże Pan Tomek (okropnie wypacykowany facet jak dla mnie, ale moim koleżankom akurat sie podbał).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

narazie jest oki dzięki za rade.
[link widoczny dla zalogowanych]
chociaz ktos mysli tak samo jak ja
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale twarz spoko

i czarny golf? [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam papa:*:*
-czy wiaze swoja pryszlosc z miastem w ktorym mieszkam(chodzilo o to cZy chce mieszkac tu gdzie niby mam dostac ta prace czy zzamierzam wyjechac) Tylko jeszcze ta wydzielina mi się wydobywa... A gdzie się ten preparat Forsen kupuje? I ile zaplacilas? Ale to jest spowodowane zaburzoną gospodarką hormonalną. [link widoczny dla zalogowanych]
Witam z Opola rozumiem ze jestes rozgoryczona z tego powodu ale jak mozesz atakowac doktora ktorego nawet na oczy nie widzialas???!!! Czy TYLKO na alko zasługujemy? Potem zajmij sie swoim procesem. Buzia jak buzia. marillion-sugar mice on the rain Moi znajomi tak samo..ale ja wiem swoje i nie dam się przekonać
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

poki co nie widzialam, ale ide dzis do h&m po poludniu, to sprawdze i napisze
[link widoczny dla zalogowanych]
Kanapy tez można tym wyczyścić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha i mam nie mało do zrzucenia bo waże 82kg przy wzroscie 164 wiec jest co spalac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i szczerze mało mnie to obchodzi. [link widoczny dla zalogowanych] to widac po tym jak sie porusza!!
A Wy mamusie juz tuz tuz ujrzycie swoje skarby...Chcialabym zeby juz byl grudzien .... ps. Wakacyjna Angielko... W kwietniu bylam na przesluchaniu , a pierwszy swiadek byl wzywany na 03.08.07. Witam Wszystkie przyszłe Mamuśki [link widoczny dla zalogowanych]
Czy w czasie głowdówki są wskazane codzienne ćwiczenia? Dodam ze wczesniej byłam juz na ul. Moim zdaniem horkruksa wykradł Regulus Black , Brat Syriusz, który odwrócił sie od śmierciożerców oczywiście, ze w przypadku M. Współczynniki IgM ujemne, IgG 20. Na dodatek jest pod ochroną. czy moglby mi ktos pomoc i powiedziec jakie zabiegi na twarz wykonuje sie w gabinetach kosmetycznych dla cery suchej i wrazliwej potrzebuje to do pracy pisemnej a niestety nie mam zielonego pojecia:/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Juukla
PostWysany: Pi 22:59, 04 Kwi 2014


Doczy: 25 Sty 2014

Posty: 643
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

Jednak obecnie sprzedaje się paracetamol o większym zagęszczeniu i wspomniane dolegliwości dotykają już młodzież.
[link widoczny dla zalogowanych]
prosze mi wytłumaczyć jak wygląda tecza. O dziwo bóli jako tako nie mam, ale czuje się kiepsko, strasznie słabo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

od 5 dni boli mnie kregosłup no i jajniki od czasu do czasu [link widoczny dla zalogowanych] a Wy macie dzieci?
piszcie bo musze mieć jak najwięcej informacji na ten temat jeżeli mam o to walczyć.grupa dyskusyjna ,,DUżE BUTY,, lub bezpośrednio do mnie. waze 58 teraz a mam 175cm [wazylam zawsze w okolicach 54 kilo ,teraz czuje ,,nadmiar na nogach''.] [link widoczny dla zalogowanych] hodzaca-wiosne-rozm-43-i2994833212.html itp!!! sprawa moze ciagnac sie latami, jesli wniosek zostanie rozpatrzony pozytywnie, uniewaznienie otrzymuje tylko jedna ze stron, ta ktora wystepuje o uniewaznienie. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Ja już od rana latam jak skowronek mam dziś sporo do zrobienia, wpadłam tylko się przywitać i wychodzę Chłopak złożył go bez problemu. Byłam przerazona, bo to pierwsza ciąża i to zagrożona. pozdro! czy przed uzyciem lampy zdjac ta folie?? A wzrostu ma 172 cm.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

poza tym chyba nawet nie wiesz o jakich kosztach tu mowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja akurat nie mam nikogo, kto mnie zastąpi, bo moja prawa ręka w pracy idzie w tym samym czasie rodzić i w firmie będzie lipa. co lepiej ok 100na biustonosz czy 10-15tysia za operacje korygujące i pomniejszające biust
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A też włosy nie będą tak zniszczone jak po farbowaniu. [link widoczny dla zalogowanych] no chyba ze na celu masz zwiedzenie, bo z praca to nawet teraz jest cienko, a jak przyjada studenci z calej europy,,, uhuhu, powodzenia, ja bym nie jechala,,
więc niech się nie łudza ludzie z konkretna nadwaga, bop to tak jak z lipo kolezanka odessała uda brzuch i co i niby miała byc taka szczupła , niestety przezd zabiegiem ważyła 72 kg 2 mc po tylko 3 kg mniej, salon do strzyżenia BARANÓW a nie ludzi, zwykły zakład szefowa gratuluje Eurydyke takich rezultatów Trzymaj sie cieplutko A wracając do tematu, to tak sobie wymyśliłam, że nie będę sie denerwować- jeśli księża stwierdzą nieważność to stwierdzą, jeśli nie to nie i już. Będę ją nosiła [link widoczny dla zalogowanych]
staram się używać obuwia miękkiego ale też dobrze trzymającego się na stopie,.. Od pół roku męczyłam się z wrastającym paznokciem. Pozdrawiam rosalinda a twoj men ze swoimi kolezankami Trzymam za Ciebie kciuki oj, to chyba jeszcze nie spotkałas nikogo kto byłby choć trochę jadowity Cześć .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale moje drogie my jestesmy w polsce!!!!!!!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
nieprawda - rozmawialam z trenerami na temat szostki - nie mozna robic zadnych przerw. a jakie byłyby dobre do chodzenia na co dzień..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy taka różnica może być leczona metodą Ilizarowa? [link widoczny dla zalogowanych] Póki co mam przemywać solą fizjologiczną, poruszać kolczykiem czystą ręką by się nie wrósł, omijać przez trzy dni wody pępka przy myciu...
Czy oni sa przekonujący? A jak bedzie ktoras z naganiaczek jeszcze raz w MODEL - MED, to poproscie pania Modzelewska, by Wam pokazala oryginaly. Jest to zabieg redukujący cellulit, tkankę tłuszczową oraz poprawiający jędrność skóry po przez multi pęcherzykowy masaż. Mozesz zdecydowac czy chcesz zyc dalej tak,jak zyjesz, czy chcesz podjac wyzwanie i zmienic swoje zycie. Witajcie Dziewczyny [link widoczny dla zalogowanych]
Ten proces trwa różnie u różnych osób, średnio 1-3 h. Przecież nie będzie sobie kalał własnego gniazda. aaaa i : SMIERDZISZzzzzzzzzzzzzzzz gdzie to robia? Czekam na Twoje słowa i wrażenia , kiedy zakończysz wędrowanie A tak apropo jak myślicie - jaki one mają rozmiar biustu?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam was!!
[link widoczny dla zalogowanych]
wysyła ciebie na szczegółowe usg bo ja jeżdże do Gdańska do centrum badań prenatalnych,mieli u mnie podejrzenie jakiś pulsów pępowinowych,ale po ostatnim badaniu wyszło że jest ok,chociarz bardzo mnie przestraszyli bo to by się nie skończyło dobrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czuje się już bardzo dobrze [link widoczny dla zalogowanych] The doors - Light my fire
Blondyneczce na pierwszy rzut oka faktycznie nic nie brakowało, jedynie jak się uśmiechnęła to poracha normalnie Powiedziałabym, że ją lekko poprawili, a nie dokonali metamorfozy, bo ona sama w sobie była ładna (co nawet Ewa Minge potwierdziła). Uważajcie na te reklamy. przy tboie kazdy chlop sie zachleje na smierc problem leży w tym że nie rozumiecie facetów My mamy inny mechanizm seksualny niż wy i to musicie zaakceptować a nie robić z tego problemów Dalszego twój mąż nie chce oglądać i nie przyznaje się do tego bo wie że ty tego nie lubisz wiem po takim twoim stwierdzeniu.... fakt że robi takie rzeczy podczas oglądania tych kobiet (nie chcę powiedzieć dosadniej) jest dla mnie przerażajacy... 2 lit. [link widoczny dla zalogowanych]
To jest salon na Wełnowcu, ul. Lekarz powiedział, że mam zrezygnować z dźwigania i starać się nie być w jednej pozycji dłuższy czas. witam!!!dwa tygonie temu kupiłam orbitreka na allegro za 400zl.Jest nowy.Ćwicze na nim juz tydzien,codziennie minimum 60minut chcialabym się dowiedziec po jakim czasie mogę zauwazyć jakiekolwiek efekty.Ze sprzetu jestem bardzo zadowolona, i cieszę się ze zdecydowalam sie na taki zakup.POZDRAWIAM!!!!!!!!!!!!! cztałaś Tango z motylem będąc w maju w polanicy kupiłam ją,na drugą operację jadę z synem w sierpniu, mam nadzieję że ostatnią Naprawdę warto! Ona przyjmuje w dwóch miejscach. To w końcu jej czy jego dziecko??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum IIB Strona Gwna -> Nasza klasa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach



fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo

Programosy

Regulamin